niedziela, 24 grudnia 2017

prolog


'Nie chciałam być niewolnicą twojej miłości, ale widocznie moje serce poddało się bezwiednie..'


Czy byłam grzeczną dziewczynką?
Nie, niekoniecznie.


Czy potrafiłam pokochać prawdziwie?
Nie sądzę.


Czy byłam stała w swych uczuciach?
To również nieco wątpliwe.


Czy pasował mi taki układ?
Jak najbardziej.


A więc dlaczego się pojawiłeś i przewróciłeś cały mój świat do góry nogami?





krótko, lecz z czasem będzie dłużej; skromny prezent pod choinkę.
wesołych świąt dla was wszystkich :) 

7 komentarzy:

  1. Kompletnie nie spodziewałam się, że będę pierwsza 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zgodziła się na ten układ to ten mężczyzna nie mógł mieć zaróżowiałych policzków, obcisłych spodni i zbyt rozpoznawalnej różowej bluzy 😈 całus 💋

      Usuń
    2. stanowczo nie 😂💕 buziak słońce 💋

      Usuń
  2. układ bez zaangażowania hmmm to zawsze czyta się dobrze, a bohaterowie sami sobie utrudniają życie. niewiele wiem, a ja lubię wiedzieć, więc masz mnie! zaciekawiona ret jest jak mucha, ale mam krótką pamięć hihihi. jakoś nie przemawia do mnie 'aż' tak krótki prolog (mówię to jako autorka krótkich rozdziałów) i nie wiem czy ta kursywa lekko mnie nie dekoncentuje, ale zobaczymy i trzymam mocno kciuki, bo blogoświat to fajny świat, a ja nie jestem straszna (wbrew pozorom)
    ściskam, ret.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny! może krótki, ale tajemniczy, bo niewiadomo z kim ona zaczyna ten układ :) niecierpiwie czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tu zostaję 😊
    Zapowiada się intrygująco 😇
    Zapraszam także na duet z retreat oraz mojego Tomka o ile lubisz siatkówkę 😄
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń